Son zamanlarda, The Coca-Cola Company, geri dönüştürülmüş deniz atık plastikten yapılmış dünyanın ilk içecek şişesini tanıttı. İlk partide 300 plastik şişe vardı ve hammaddelerdeki plastiğin% 25'i İspanya ve Portekiz'deki gönüllüler tarafından toplanan deniz çöplerinden geldi. 2020'den itibaren şirket, bu geri dönüştürülmüş malzemeyi kola şişelerinde tanıtmayı planlıyor.
Soruşturma göndermek
